Co by měly obsahovat květinářské e-shopy

Podobně jako všechna ostatní odvětví, i květinářství byla silně zasažena epidemií koronaviru. Pro některé bylo povinné uzavření kamenných prodejen prakticky likvidační. A není divu, květiny jsou věci, které si zákazníci nejraději kupují osobně.

I přesto však i u tohoto typu zboží existuje možnost nákupu přes internet. Naprostá většina velkých květinářství tak má vlastní internetové stránky s e-shopem. Příkladem může být https://www.florservice.cz/mechy-c228/ či https://www.florservice.cz/mechy-c228/, které jsou typickým příkladem takových webových stránek.

fialová kytice

Avšak aby tento způsob podnikání fungoval, to znamená, aby přinášel zisk a umožnil překonat těžkou dobu pandemie, je potřeba, aby splňoval určitá pravidla. Jen tak totiž dokáže přilákat dostatek zákazníků a přimět je ke koupi.

Tím prvním a nejdůležitějším, co je potřeba, je jasný a přehledný katalog zboží. Ideální je, aby zde byl nejen plný název daného produktu, ať už se jedná o květinu či cokoliv jiného, spolu s podrobnějšími specifikacemi. Chybět by neměla samozřejmě ani fotka daného výrobku.

Dále je potřeba, aby zde byla jasně daná cena, a to jak s DPH, tak i bez, jak to požaduje zákon. Musí být také jasně uvedeno, v jaké měně jsou ceny uvedeny. I to je důležité, neboť tak nemůže dojít k záměně.

Vhodné také je pokud daný obchod umožňuje i nákup bez registrace. Ano, pro obchod je mnohem výhodnější, pokud se zákazník registruje, avšak to mnoho lidí, zvláště pokud chtějí nakoupit pouze jednou, může odradit. Připadá jim, že by se museli k něčemu zavazovat, a to oni nechtějí.

kytice růžových růží

Další věcí, která může vytvořit rozdíl, je přehledný nákupní košík. Zde by měl zákazník vidět, co vše si doposud objednal. Zároveň by zde měl mít možnost svou volbu upravit, například snížením množství některého produktu, nebo jeho úplným odstraněním. Že by vše mělo být jednoduché a intuitivní, asi není třeba říkat. Jen tak má i květinářství šanci, že uspěje.